Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami.
Często zadawane pytania
Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami.
Możesz skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy na stronie, e-mail, czat dostępny w aplikacji lub naszą infolinię telefoniczną.
Odpowiadamy na zgłoszenia w ciągu 24 godzin, a w przypadku użytkowników Business – priorytetowo.
Tak. Obsługujemy zapytania poprzez infolinię telefoniczną, a także e-mail i czat na platformie.
Możesz zgłosić problem poprzez sekcję „Pomoc” w aplikacji lub na stronie internetowej, kontaktując się z naszym zespołem wsparcia.
W aplikacji i na stronie znajdziesz opcję „Zgłoś użytkownika” – wystarczy podać powód zgłoszenia, a nasz zespół skontaktuje się w celu rozwiązania problemu.
Jesteśmy otwarci na współpracę i rozmowy – napisz do nas, a ustalimy dogodny termin.
Regulamin i wszystkie zasady są dostępne na naszej stronie w sekcji Regulamin oraz Polityka prywatności.
Tak! Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, wybierz w formularzu temat "Współpraca" i skontaktuj się z nami.

Załóż konto i dodaj swój sprzęt,
który chcesz wypożyczyć
Zarejestruj się, uzupełnij profil i dodaj swoje pierwsze
ogłoszenie. Z nami zarobisz na sprzęcie.